Dat is hoe ik test

Jack van Beek

Dankzij ons testlaboratorium krijgen we de mogelijkheid om een grondige en zeer subjectieve kritiek te geven op de volgende producten.

De Stepper Driver en Board - De driver module (links) en het bord (rechts) Dit is het moederbord (rechts) met een stepper driver en controller (links) aan de linkerkant, en een driver module aan de rechterkant. De driver module is eigenlijk een driver board die een stepper motor kan rijden met behulp van de Seriële interface van de Arduino Uno's. Toen ik de driver board kocht heb ik besloten om het te gebruiken als een test board, want het was beschikbaar bij Mouser's en ik dacht dat ik zou doen wat testen van mijn eigen op de Arduino boards voor het doen van een soort van ernstige engineering werk. De driver board is gebaseerd op de PIC18F25 driver IC en ik gebruikte een standaard driver board om een stepper motor rijden. Dit bord is ook bekend als de PIC17F26 of de PIC17F26. De stepper driver is een kleine IC die de stepper motor bevat en maakt verbinding met de seriële poort van de PIC met behulp van een header die past in het bord.

Te vaak vragen mensen ons 'Hoe meet je acceleratie?' of 'Hoe kom je erachter hoeveel koppel er nog over is?'. Deze vragen helpen je niet om de juiste oplossing te vinden en die beantwoorden we graag voor je, in ons blog deelauto-oudelandsehoeve.

Ons Stepper and Motor Technology Team en onze productspecialisten zijn elke week onderweg om nieuwe en oude klantlocaties te bezoeken en producttesten te doen in onze lokale winkels. Het is een echt lonend proces, en de voordelen die u krijgen van het zijn een grote factor in ons selectieproces. In de huidige markt, de kosten van componenten gaat omhoog, en we hebben een aantal geweldige oplossingen voor deze. Het beste deel over dit is dat we niet alleen het testen van de nieuwste technologie, maar ook de oude manier, en in feite zijn we in staat om onze ervaring op de proef gesteld.

U ons elke vraag stellen. Zorg ervoor dat je het aan een stepper bedrijf vraagt. Het is veel beter om uw vragen beantwoord door stepper bedrijven dan door mensen van grote autobedrijven.

Hoe zit het met de vraag of het bedrijf al dan niet een van de e-mails had ontvangen? Ik wil niet om het te laten lijken alsof ze ze niet hebben en daarom kunnen ze niet beantwoorden. Maar dat is niet waar. Het waren er veel. In feite was ik in staat om het e-mailadres van alle mensen die verantwoordelijk waren voor het verzenden van de e-mails te vinden. Dus ze wisten naar wie ze moesten sturen. Ze wisten ook hoe ze het moesten gebruiken. Dus zelfs als ze niet antwoord, ze hadden de mogelijkheid om de e-mails te zien. Ik vroeg de mensen die antwoordden of ze de e-mails hadden ontvangen en ze antwoordden dat ze hadden en ik mocht de inhoud publiceren. In het begin was de inhoud slechts een lijst met adressen en namen en de links.

We zijn altijd open en eerlijk geweest over onze testmethoden. Vandaag zijn we het vrijgeven van een reeks berichten over het proces dat we gebruiken om onze machines te testen, en wat we geleerd.

Ik wilde deze berichten te delen, zodat anderen met dezelfde situatie als wij kunnen voorkomen dat de fouten die ik heb gemaakt. Ik wilde ook mijn ervaring geven en delen een aantal van de informatie die ik geleerd van ervaringen van anderen. Je denkt misschien dat de berichten te lang zijn en dat ze te technisch zijn. Ik weet zeker dat je iets te leren van deze berichten en delen een aantal van uw eigen ervaring in de reacties hieronder. We testen onze machines al enige tijd, en we hebben veel te delen. Volg deze blog als je wilt weten hoe we onze machines testen en hoe we de kwaliteit van onze machines hoog houden. We zullen deze blog updaten met nieuwe berichten over ons testproces aan het einde van elke maand, dus houd onze blog in de gaten! Hier zijn enkele van de berichten van deze maand.